fbpx

משרדים ומגזר עסקי

073-7814111

info@gama-pro.com

משרדים ומגזר עסקי

דלתות הזזה זכוכית לחדר אמבטיה

דלת הזזה זכוכית לחדר רחצה

דלת הזזה זכוכית לחדר רחצה ודלת הזזה זכוכית לאמבטיה הפכו לסטנדרט בעיצוב חדרי אמבטיה ומקלחות בשנים האחרונות, ולא במקרה. מדובר בחלופה מודרנית, אסתטית, יוקרתית ועמידה. התקנת דלת הזזה זכוכית למקלחת או למקלחון, גם מונעת ממים להתיז החוצה ולהציף את חדר הרחצה, גם מספקת פרטיות רבה יותר ומשווה לחלל מראה אלגנטי, מסוגנן ומפנק במיוחד.

דלתות הזזה זכוכית לחדר הרחצה – חוויית רחצה פרטית עם טאץ’ יוקרתי

חדר הרחצה הוא בין החללים היחידים בביתנו שבו אנו יכולים לבלות מזמן איכות אינטימי עם עצמנו. על מנת ליהנות מפרטיות מלאה ומחוויית רחצה מפנקת באמת, חשוב להשקיע בעיצוב החדר והכלים הסניטריים בו, בדגש על בחירה בדלת הזזה זכוכית לחדר אמבטיה או לכל הפחות באמבטיה עם דלת הזזה זכוכית או מקלחון עם דלת הזזה שתאפשר לנו לרחוץ בפרטיות ובאווירה יוקרתית של ספא מפנק.

היתרונות בהתקנת דלת הזזה מזכוכית באמבטיה הביתית

על ידי התקנה של דלת הזזה זכוכית חדר רחצה ביתי יכול להפוך למקום מפלט מהמולת היומיום, שבו ניתן להתנתק לרגע מהשגרה הקדחתנית ולהירגע מטבילה באמבט מים חמימים או ממקלחת מרעננת בפרטיות מלאה. התקנת מחיצת זכוכית היא פתרון אידיאלי ליחידת הורים, המאפשר ליצור הפרדה אסתטית, פונקציונלית, מודולרית ומרשימה במיוחד, בין חלל האמבטיה והשירותים לבין חדר השינה.

מה כדאי לקחת בחשבון כשמתקינים דלת זכוכית למקלחון?

בתכנון מקלחון עם דלת זכוכית, מומלץ להתחשב במאפייני החלל העומד לרשותכם, בהיבטי גודל, מרחב, סגנון עיצובי קיים, מיקומם של יתר האלמנטים בחדר, נושא הפרטיות, ולא פחות חשוב מכך – גם בטעמם האישי של בעלי הבית. במקרים רבים מתברר כי התקנת דלת הזזה מזכוכית אקסטרה קליר למקלחון, היא הפתרון המתבקש והאסתטי ביותר.

דלתות הזזה זכוכית לחדר אמבטיה

כמה עולה דלת הזזה מזכוכית לחדרי רחצה?

ברכישת דלת הזזה זכוכית מחיר הוא פקטור שחשוב לקחת מראש בחשבון, אך לא על חשבון האיכות. העלות לדלתות כניסה לאמבטיות הזזה, מתחיל באלפי שקלים בודדים, כאשר לגודל הדלת, לסוג הזכוכית, עובי הזכוכית, מנגנון הפתיחה של הדלת, חומר הגלם ממנו עשויים הפרופילים של הדלת, רמת השקיפות של הזכוכית (זכוכית שקופה, זכוכית חלבית או זכוכית אקסטרה קליר) ומאפיינים נוספים (עיצוביים ופונקציונליים כאחד) – יכולה להיות השפעה דרמטית על מחיר המוצר הסופי והתקנתו. במידה ועלות מחיצת הזכוכית לחדר האמבטיה מהווה שיקול משמעותי עבורכם, כדאי להחליט מראש אילו אלמנטים הם קריטיים יותר עבורכם ואילו פחות, ולהשקיע בראש ובראשונה בבחירת זכוכית איכותית ועמידה לאורך זמן.

דלתות כניסה לאמבטיה באיכות ללא תחרות

אנו בחברת “גמא פרויקטים בזכוכית” מתמחים בעיצוב והתקנה של מחיצות זכוכית ודלתות זכוכית באיכות וגימור ברמת פרימיום, מקלחונים וחדרי רחצה. קיימת אפשרות להוספת מגוון אלמנטים עיצוביים לשדרוג הגימור הסופי, ובהן פרזול ופרופילי פליז היקפיים ואיכותיים במיוחד, בשלל גוונים יוקרתיים לבחירה (שחור, לבן, רוז גולד, זהב מוברש, וכן הלאה).

דלתות כניסה לחדר הרחצה זה גמא פרויקטים בזכוכית

חולמים על חדר אמבטיה מפנק, יוקרתי ומעוצב לעילא? “גמא פרויקטים בזכוכית” תעזור לכם להגשים את החלום עד רמת הפרטים הקטנים ביותר. אנו מספקים שירותי עיצוב, תכנון והתקנה של מקלחוני זכוכית פינתיים, מקלחונים חזיתיים מזכוכית, מקלחונים עם דלתות הזזה מזכוכית, עיצוב והתקנת מחיצות זכוכית או דלתות זכוכית לחדרי אמבטיה ועוד.

לחצו כאן כדי להתרשם מגלריית חדרי הרחצה המעוצבים שתכננו, עיצבנו והתקנו עבור לקוחותינו המרוצים. בקרוב אצלכם!

יצירת קשר

קבלו הצעת מחיר

דילוג לתוכן