fbpx

משרדים ומגזר עסקי

073-7814111

info@gama-pro.com

משרדים ומגזר עסקי

דלתות זכוכית חשמליות

דלת הזזה, זכוכית

דלת הזזה מזכוכית היא פתרון מעוצב, אלגנטי ופרקטי להפליא, למעבר בין חללי הבית או המשרד. דלתות ההזזה מבית גמא פרויקטים בזכוכית, זמינות כדלתות זכוכית אוטומטיות, כדלתות פתיחה סטנדרטיות וכדלתות הזזה ידניות המותקנות על גבי מסילה עליונה, ללא גלגלים נראים לעין או רכיבי פרזול חיצוניים – מה שמשווה להן מראה חלק, מוקפד ויוקרתי במיוחד. אין זה מקרי שדלתות ההזזה המעוצבות שלנו, מותקנות כיום במתחמי מסחר, בתי עסק ומשקי בית רבים בישראל, וקוצרות מחמאות ללא סוף.

באילו אזורים בבית ניתן להתקין דלתות הזזה מזכוכית?

דלתות זכוכית הן דרך מתוחכמת ומעודנת ליצור תיחום בין חללי הבית השונים, בין שמדובר ביצירת מחיצה בין חדר השינה ליחידת ההורים או חדר הארונות, הפרדה בין הסלון למטבח, כניסה לחדר השינה, לחדר העבודה או לקליניקה ביתית וכן הלאה. דלתות הזכוכית אמנם חוצצות בין האזורים השונים בבית או בדירה, אך באותה העת אינן “סוגרות” את החלל אלא מייצרות תחושה של מרחב פתוח, מרווח, מואר ומזמין במיוחד.

על ייחודן של דלתות זכוכית אוטומטיות

דלתות אוטומטיות מזכוכית הן דלתות הממוקמות בכניסה למתחמי מסחר, מבנים ציבוריים, מרכזים רפואיים, משרדים וחנויות רבות. הדלתות האוטומטיות שאנו מתקינים עבור לקוחותינו, מצטיינות בגימור ברמת פרימיום, עיצוב חדשני ומרהיב, עמידות יוצאת דופן ואפשרות להתאמה אישית של מגוון רחב להפליא של פרמטרים. אולם ייחודן של דלתות הכניסה הללו, מתבטא לא רק בהיותן אסתטיות ומרשימות להפליא, אלא גם ביכולותיהן המתקדמות.

דלת הזזה אוטומטית זכוכית – שקוף שזה חכם

דלתות חכמות אלו מגיעות הן בתצורה של דלתות חד כנפיות והן כדלתות דו כנפיות, כשהן מצוידות במנגנון מתקדם התומך במגוון הגדרות ובהן הגדרות בטיחות מתקדמות להגנה מיטבית על המבקרים במבנה. ה”מוח” החכם של דלת זכוכית הזזה חשמלית, מאפשר להפעיל אותה כדלת הזזה אלקטרונית כמו גם בתצורות נוספות, עם עמידות יוצאת מן הכלל גם בשימוש אינטנסיבי במיוחד, כנדרש במבנים ציבוריים.

דלתות זכוכית חשמליות

להכניס את האור פנימה – להשאיר את הרעש והלכלוך בחוץ

יתרונן המשמעותי ביותר של דלתות מזכוכית טמון בכך שהן יוצרות תחושה של “ללכת עם – להרגיש בלי”. כוונתנו לכך, שדלת כניסה מזכוכית אמנם חוצצת בין החלל הפנימי של המבנה לבין סביבתו החיצונית באופן שמייצר בידוד אקוסטי מרעשי החוץ ומונע חדירה של אבק, לכלוך ופסולת מהסביבה החיצונית אל תוך החלל הפנימי. אולם באותה העת – דלתות מסוג זה גם מאפשרות לאור טבעי מבחוץ לחדור פנימה, מה שמשווה לחלל מראה פתוח ומרווח יותר, מכפי שדלתות סטנדרטיות מאפשרות.

שקיפות מלאה – בכל מובן

ב”גמא פרויקטים בזכוכית” מושם דגש רב לא רק על איכות התוצרים המסופקים ללקוחות, אלא גם על חוויית השירות לאורך כל הדרך. לכן אנו דואגים לשקף מראש ללקוחותינו את התועלות והאילוצים הכרוכים בבחירת מוצרים מסוגים שונים ביחס לצרכים הפרטניים שלהם, על מנת להבטיח שכל לקוח ולקוחה יבחרו בדלת הזכוכית המותאמת באופן אופטימלי לחלל שבבעלותם, ותשתלב בו בצורה אידיאלית. בנוסף לכך, אנו מקפידים לספק שירות מקצועי, אדיב ולבבי, ואחריות מלאה על הדלתות שלנו ורכיביהן – גם לאחר התקנתן בבית או בבית העסק של הלקוח/ה.

כמה עולה דלת הזזה?

מחירן של דלתות הזזה זכוכית, מתחיל מאלפי שקלים בודדים. אולם גודל הדלת, סוג הזכוכית, רמת השקיפות (זכוכית שקופה, חלבית או אקסטרה קליר), עובי הזכוכית, סוג מנגנון הפתיחה ומאפיינים נוספים בעיצוב הדלת – משפיעים כולם על תג המחיר הסופי של דלתות ומחיצות מזכוכית.
ברכישת דלת הזזה אוטומטית מחיר המוצר גבוה אף יותר, מאחר והדלת כוללת מוח “חכם” שמאפשר פתיחה אוטומטית ותמיכה ביכולות מתקדמות.

אנו מודעים לכך שבבחירת דלת הזזה מחיר בהחלט מהווה פקטור חשוב, ולכן ממליצים ללקוחותינו לקחת בחשבון את העלות הנלווית לפרמטרים השונים בבחירת המוצר ולהחליט מראש מה קריטי עבורם יותר – ועל מה אפשר לוותר.

דלתות זכוכית זה גמא פרויקטים בזכוכית

חברת “גמא פרויקטים בזכוכית” מספקת שירותי תכנון, ביצוע והתקנת פתרונות לפרויקטים בזכוכית במגזר העסקי והפרטי כאחד. עם מוצרינו ניתן למנות: עיצוב והתקנה של דלתות זכוכית, קירות זכוכית ומחיצות זכוכית, בהתאמה אישית ומדויקת להעדפות הלקוח ולמאפייני החלל שברשותו, מבלי להתפשר על אף פרט. נשמח לעמוד גם לרשותכם במציאת הפתרון האידיאלי והפרקטי ביותר עבור הפרויקט שלכם. לקביעת פגישת ייעוץ וקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית – פנו אלינו!

 

יצירת קשר

קבלו הצעת מחיר

דילוג לתוכן