fbpx

משרדים ומגזר עסקי

073-7814111

info@gama-pro.com

משרדים ומגזר עסקי

דלתות זכוכית למשרדים

דלתות זכוכית למשרדים הן בין חידושים האחרונים בתחום אדריכלות הפנים, שצברו תאוצה רבה בעיצוב חללים משרדיים ומתחמי עסקים מודרניים וחכמים. הבחירה בדלת כניסה למשרד מזכוכית, משדרת טוב טעם, יוקרה ותשומת לב לפרטים – ובפרט כאשר היא מעוצבת ומותקנת באופן מקצועי ובמיומנות הנדרשת.

להיכנס ברגל ימין: דלתות כניסה למשרדים שעושות חשק לבקר בפנים

דלתות למשרדים העשויות מזכוכית, מאפשרות הצצה אל החלל הפנימי של המשרד ולהתרשם מהעיצוב היוקרתי והמושקע בו. עבור ארגונים המקבלים קהל מבחוץ – בין אם מדובר בפגישות עם לקוחות, ספקים, משקיעים או ראיונות לעובדים חדשים – הנראות של המשרד משמשת ככרטיס ביקור של החברה ולכן לגיטימי ואף מתבקש, לרצות להשקיע בבחירת דלת כניסה יוקרתית ומעוצבת מזכוכית, שתשקף (תרתי משמע) את הסטנדרטים הגבוהים שעל פיהם מתנהל הארגון שלכם.

דלת משרד שקופה היא דלת כניסה עם אמירה

דלתות משרד אינטגרליות מזכוכית הפכו זה מכבר לסטנדרט העיצובי הרווח במתחמי משרדים מודרניים, במבנים ציבוריים חדישים ואף בקליניקות פרטיות. בחירה בזכוכית כחומר הגלם שממנו עשויה דלת הכניסה לחלל העבודה שלכם, משדרת יוקרה אקסלוסיבית ומאידך – מאפשרת הצצה פנימה ויוצרת תחושה של זמינות גבוהה מצד צוות המשרד. דלתות שקופות מזכוכית משדרות נכונות מצדכם להציג לראווה את מרכולתכם ואת חלל העבודה שבו אתם פועלים, ולכן יוצרות תחושת אמון רבה יותר מצד לקוחות קבועים ופוטנציאליים. יחד עם זאת, קיימת גם האפשרות לשליטה ברמת השקיפות של הדלת, על ידי התקנת דלת זכוכית חכמה למשרד, שבלחיצת כפתור ניתן לשנות את דרגת האטימות שלה כדי להפוך את הזכוכית משקופה לחלבית, לטובת יצירת סביבה אינטימית ופרטית יותר עבורכם ועבור לקוחותיכם.

על היתרונות הגלומים בבחירת דלתות מעוצבות למשרדים מזכוכית

דלתות זכוכית מעוצבות למשרד הן בחירה פונקציונלית ואסתטית שמספקת מענה למגוון צרכים, עיצוביים ופרקטיים כאחד. בראש ובראשונה, בחירה בדלת זכוכית משדרת יוקרה, אלגנטיות, מודרניות ותחכום. עוד לא פגשנו בבית עסק או ארגון שאינם חפצים לייצר מראית עין כזו בסביבת העבודה שלהם. בנוסף, הבחירה בדלתות זכוכית למשרד מייצרת תחושה של חלל עבודה מרווח וגדול יותר – גם כשמדובר בשטח קטן יחסית. יתרה מכך, השימוש בדלתות למשרד מזכוכית, מאפשר לייצר בידוד אקוסטי בין אזורי העבודה בכך תורם לייעול תהליך העבודה במידה משמעותית.

דלתות זכוכית למשרדים

הבחירה בסוג הזכוכית הנכון לחלל המשרדי

כיום קיימים סוגי זכוכית שונים שניתן לבחור מתוכם כשמעצבים ומתכננים מחיצות, קירות ודלתות זכוכית למשרד או לבית. בחירת סוג הזכוכית – בין שמדובר בדלת מזכוכית טריפלקס, זכוכית בידודית או זכוכית מחוסמת – צריכה להתבצע בהתאם לצרכים והאילוצים הפרטניים לכל ארגון, הנגזרים בין היתר גם מסוג, גודל ואופי החלל העומד לרשותו. לכן ישנה משמעות רבה להתייעצות עם חברה המתמחה בתכנון פרויקטים בזכוכית, שתסייע לכם בקבלת ההחלטה האידיאלית והמשתלמת ביותר עבור המשרד שלכם, שגם תשרת אתכם בטווח הארוך. בבחירת דלת זכוכית למשרד

דלת זכוכית למשרד – כל הפתרונות במשטח אחד

דלתות ומחיצות משרדיות מזכוכית, משרתות מספר מטרות חשובות:

  • עבודה בסביבה מוארת – התקנת דלתות זכוכית או מחיצות זכוכית במשרד, מאפשרת לאור טבעי לחדור אל סביבת העבודה ולאזן את הקרירות הפלואורסנטית המאפיינת חללי עבודה סגורים. זוהי דרך לשפר את הערנות ומצב הרוח של העובדים במשרד, כמו גם לחסוך בהוצאות החשמל המצטברות.
  • תחושה של חלל פתוח ומרווח – דלתות פנים למשרדים העשויות זכוכית, תורמות לתחושה של חלל רחב ידיים ומרווח יותר במשרד, בהשוואה למשרד שדלתות החדרים בו אטומות.
  • קשר עין ותקשורת בלתי אמצעית – השימוש בדלתות מזכוכית במשרד, מאפשרת למנהלים לשמור על קשר עין עם העובדים ומונע אובדן קשר עם המתרחש ביתר אזורי המשרד.
  • עיצוב חדשני ומרהיב לסביבת העבודה – אין עוררין על כך שדלתות זכוכית משוות למשרד נראות יוקרתית ומושקעת, ובפרט כאשר משקיעים מחשבה בתכנון ועיצוב הדלתות.

דלתות משרדיות יוקרתיות זה גמא פרויקטים בזכוכית

אם חיפשתם חברה המתמחה בעיצוב דלתות כניסה ודלתות פנים למשרדים, גמא פרויקטים בזכוכית  היא בדיוק הכתובת עבורכם. אנו מתמחים בעיצוב מותאם אישית של דלתות ומחיצות זכוכית יוקרתיים ללקוחות עסקיים ומוסדיים, כמו גם למגזר הפרטי, ומנוסים במתן מענה מקצועי, אדיב ומוקפד במיוחד לכל בקשה ופנטזיה מצד לקוחותינו. נשמח לעמוד גם לרשותכם!

זקוקים להכוונה בנושא עיצוב וביצוע פרויקטים בזכוכית למשרדים? פנו אלינו לפרטים.

יצירת קשר

קבלו הצעת מחיר

דילוג לתוכן