fbpx

משרדים ומגזר עסקי

073-7814111

info@gama-pro.com

משרדים ומגזר עסקי

מחיצות אקוסטיות מזכוכית למשרדים

מחיצות אקוסטיות למשרדים

מחיצות אקוסטיות למשרדים הן פתרון מתקדם לחללי עבודה משותפים שבהם קיים הצורך לייצר חלוקה של החלל לצורך הפרדה בין העובדים. הפרדה זו היא חיונית על מנת לאפשר לכל אחד מן העובדים לבצע את עבודתו בפרטיות הנדרשת ומבלי להיות חשוף לרעש המיוצר על ידי העובדים האחרים במסגרת עבודתם. היכולת לקיים שיחות טלפון מקצועיות או אישיות, התייעצות עם עמיתים, או כל פעילות אחרת הקשורה בעבודה, מבלי שהקשב והריכוז ייפגעו ובלי להפריע ליתר העובדים, תלויה במידה רבה באפשרות ליצור בידוד אקוסטי בין עמדות העבודה של העובדים במשרד. זהו בדיוק המענה שאנו מספקים במסגרת פרויקטי התקנה של מחיצות זכוכית אקוסטיות למשרדים.

על מאפייניהן הייחודיים של מחיצות אקוסטיות מזכוכית למשרדים

אם בעבר נהוג היה להפריד בין עמדות העבודה במשרדים באמצעות מחיצות בטון מגושמות ומאסיביות, קירות גבס או אשקוביות (קיוביקלס), ולקיים ישיבות ושיחות ועידה בחדרים סגורים, אטומים ומחניקים, הרי שבעשור האחרון – מחיצות זכוכית במשרדים הן הסטנדרט החדש בסביבת העבודה המודרנית, ולא במקרה.

בכל הנוגע להתקנת מחיצות אקוסטיות למשרדים זכוכית הפכה לחומר הגלם המבוקש ביותר, הן הודות להיותן של מחיצות תקרה-רצפה מזכוכית אקוסטית פתרון אפקטיבי ביותר בהיבטי בידוד רעשים, והן בזכות היתרונות הברורים של מחיצות זכוכית למשרדים בהיבטי עיצוב ונראות.

הדרך ליהנות מפרטיות גם באופן ספייס

כיום, מקובל למקם מאחורי מחיצות זכוכית חדר ישיבות או חדרי ועידה במתחמי משרדים חדשים, על מנת לאפשר ניהול של ישיבות, שיחות וידאו, שיחות ועידה טלפוניות ומצגות, באופן מבודד מיתר הפעילות המשרדית ובשקט והאינטימיות הנדרשים, אך מבלי לאבד לחלוטין קשר עין עם שאר האנשים בסביבת העבודה או לסבול מהתחושה הקלסטרופובית המאפיינת כל כך את הישיבה המתמשכת בחלל מבודד לחלוטין.

המחיצות המודולרית שאנו מתקינים במשרדים, עשויות מזכוכית טריפלקס איכותית, עמידה ומבודדת המעוגנת בפרופילים היקפיים מאלומיניום. בקירות הזכוכית שאנו מתקינים אצל לקוחותינו ניתן גם לשלב דלת אינטגרלית להגברת תחושת הפרטיות, מבלי לחוש מנותקים לחלוטין מההתרחשויות ביתר חלקי המשרד.

לא בכדי מדובר בפתרון מבוקש מאוד במגוון חללים משרדיים בישראל, ובכלל זה גם במוקדים הטלפוניים ובעמדות השירות במרכזי קבלת הקהל של החברות המובילות במשק, אשר מעוניינות לשפר את חוויית העבודה של העובדים וחוויית השירות של הלקוחות כאחד.

מחיצות אקוסטיות מזכוכית למשרדים

האם כל מחיצת זכוכית יכולה לשמש כמחיצה אקוסטית למשרד?

מחיצות מודולריות מזכוכית, הן כאמור פתרון לחלוקת שטח המשרד ליחידות המופרדות זו מזו באופן חלקי או מלא. מחיצת הזכוכית משמשת כמעין מסך בין מתחמי העבודה השונים במשרד ומסייע ליצור גם הצללה מסוימת ומיסוך, אשר תורמות לתחושת הפרטיות של העובדים, ולבטח כשמדובר במחיצות מזכוכית חלבית.

אולם חשוב לדעת שעצם כך שמחיצת זכוכית מאפשרת חסימה מסוימת של שדה הראייה, לא בהכרח מבטיח שהיא תאפשר גם חסימת רעשים. על מנת שהמולת המשרד לא תחדור לתוך מרחב העבודה של מי שיושבים מאחורי המחיצה, עליה להיות עשויה מזכוכית מיוחדת המציעה בידוד אקוסטי. מדובר במחיצות זכוכית שעשויות להיות מיוצרות בכמה דרכים ותצורות, שהמשותף לכולן הוא המאפיינים הפיזיקליים ומבניים של החומר שמאפשרים לו לספוג ולהחריש גלי קול, במקום לאפשר להם לחדור מבעד למחיצה.

מאיזה סוג של זכוכית מחיצת זכוכית אקוסטית למשרד מיוצרת?

הודות להתקנת מחיצות אקוסטיות משרדים רבים כיום, מצליחים לאכלס כמות גדולה יותר של עובדים מבעבר, מבלי שאיכות העבודה או התפוקה תיפגע בשל כך. מחיצות הטריפלקס מאפשרות ניצול חכם יותר של החלל המשרדי, תוך יצירת תיחום יעיל, אסתטי ואוטם רעשים, בין עמדות העבודה השונות. הדבר מתאפשר הודות לשימוש בזכוכית טריפלקס, שהיא שילוב בין שתי שכבות של זכוכית המודבקות זו לזו בחומר שנקרא PVB. \

מעוניינים לשפר את הפרודוקטיביות בסביבת העבודה? תנו לנו לסגור לכם את הפינה

אנו בחברת “גמא פרויקטים בזכוכית”, מתמחים בתכנון וביצוע של פרויקטי הקמת מחיצות זכוכית מבודדות במשרדים. כל שעליכם לעשות הוא להחליט אילו אזורים בסביבת העבודה ברצונכם לבודד מהחלל המרכזי, ואנו נדאג להתאמת הפתרונות המבניים והעיצוביים שיאפשרו לכם להפיק את המירב הן מהשטח העומד לרשותכם והן מההון האנושי המועסק בחברתכם. אצלנו תוכלו לבחור מתוך מבחר רחב של עיצובים ולהגיע להתאמה אידיאלית של המחיצות האקוסטיות לקו העיצובי הכולל במשרדכם. העבודה מבוצעת תוך שימוש בפרזול מנירוסטה במבחר גוונים, עם מגוון מנגנוני נעילה – כך שניתן להתאים לכל משרד את הפתרונות המעשיים והעיצוביים הרלוונטיים ביותר עבורו.

מחיצות אקוסטיות למשרד זה גמא פרויקטים בזכוכית

אם חיפשתם חברה המציעה שירותי תכנון וביצוע של פרויקטי התקנה למחיצות זכוכית אקוסטיות מחיר אטרקטיבי ורמת גימור יוצאת דופן – הגעתם למקום הנכון. בגמא פרויקטים בזכוכית, אנו מבינים היטב את חשיבות השמירה על פרטיות העובדים בסביבת העבודה ואת הצורך ביצירת חלל משותף שיהיה נעים לעיניים ולאוזניים כאחד. מגוון העיצובים הרחב שאנו מציעים ללקוחותינו, מאפשר מרחב תמרון רב והגעה להתאמה מיטבית בין עיצוב המחיצות לסגנון העיצובי הכללי של המשרד. אם אתם מעוניינים ליצור הפרדה נכונה ויעילה בין היחידות הארגוניות בחברה שלכם, אך מבלי לאבד את תחושת הביחד וחדוות העשייה המשותפת, נוכל לעזור לכם להגשים את החזון.

פנו אלינו עוד היום להתייעצות ראשונית לגבי התקנת מחיצות זכוכית במשרדכם – ללא התחייבות!

יצירת קשר

קבלו הצעת מחיר

דילוג לתוכן