fbpx

משרדים ומגזר עסקי

073-7814111

info@gama-pro.com

משרדים ומגזר עסקי

מחיצות זכוכית מעוצבות

מחיצות ודלתות זכוכית

מחיצות ודלתות זכוכית מעוצבות הן ההתמחות שלנו בחברת “גמא פרויקטים בזכוכית”. אנו מעצבים, מתכננים ומבצעים פרויקטי זכוכית מגוונים עבור המגזר העסקי והפרטי כאחד ומסייעים ללקוחותינו להפוך את השטח העומד לרשותם לחלל מעוצב, יוקרתי ומתוחכם להפליא, תוך מתן מענה מותאם אישית לצרכי הלקוח וניצול מיטבי ויעיל במיוחד של המרחב.

מחיצות זכוכית מעוצבות זו הנישה שלנו

אם יש לכם “פינה לסגור” בבית או בעבודה – לנו יש דרך לעזור! בעלי בתים ובעלי משרדים רבים, מחפשים אחר פתרון פרקטי ואסתטי לסגירת חדרים ועמדות עבודה. אולם החשש שנוצר על רקע הצורך, הוא מפני האפשרות שהתקנת מחיצה או קיר, יובילו לתחושה של חלל צפוף וקטן יותר. החדשות המעודדות הן, שבתכנון וביצוע נכונים, ניתן ליהנות מכל היתרונות שמציעים חללי עבודה פרטיים, מבלי שהדבר יבוא על חשבון תחושת המרחב והנראות של החלל העומד לרשותכם.
זהו בדיוק המענה שחברתנו מספקת במסגרת התקנה של קירות זכוכית או מחיצות זכוכית מעוצבות עם דלת שקופה, בחדרי עבודה, חדרי ישיבות ובמשרדים.

מעבר לנושא הפרטיות והשקט שמאפשר תיחום של פינת עבודה עם מחיצת זכוכית, ישנו גם היתרון באפשרות לשמור על קשר עין עם המתרחש בשאר חלקי המשרד או הבית. בניגוד למצב של סגירת חדר עבודה בקיר גבס, למשל, הרכבת מחיצה מזכוכית תאפשר לכם “לשים עין” על הילדים (או העובדים!) בזמן שאתם עובדים, אך עם מינימום חשיפה לרעשי הרקע.

מחיצות זכוכית דקורטיביות לכל חלל ולכל תכלית

מחיצות עם דלתות פנים מזכוכית מאפשרות להפריד בין שטח המשרד הפתוח לחדרי הישיבות, חדרי ועידה, חדרי מנהלים ואף בין המטבחון או חדר האוכל לעמדות העבודה של העובדים. גם בשימוש ביתי ניתן ליצור הפרדה אסתטית ומרשימה למראה בין חדרי שינה לאזור הרחצה או אזור חדר הארונות, לתחום בין אזור המטבח והסלון, ליצור חדר עבודה או קליניקה ביתית שקטה ופרטית,  ועוד. אף שמחיצות זכוכית חוצצות בין אזורי הבית או המשרד השונים, הן לא “סוגרות” את החלל אלא מייצרות כאמור, תחושה של סביבה פתוחה, מוארת, מרווחת, ומזמינה מאוד, שכיף במיוחד לשהות, לעבוד ולארח בה.

מחיצות ודלתות זכוכית

מחיצת זכוכית מעוצבת לחדר הרחצה

מחיצות מזכוכית מציעות פתרון אידיאלי לתיחום חללים שונים, בסביבת הבית והמשרד כאחד.
בין הפתרונות המבוקשים ביותר שאנו מציעים בהקשר זה, למשל, ישנם עיצוב והתקנה של קירות ומחיצות זכוכית לחדרי רחצה. הדבר מאפשר לתחום בין חדר השינה לחדר האמבטיה, ושימושי במיוחד ליצירת תיחום ופרטיות בחדרים שבהם המקלחת או האמבט אינם מופרדים באמצעות קירות מחלל החדר. מדובר בפתרון אסתטי, פרקטי ויוקרתי שמאפשר לשדרג את המראה של החלל המרכזי ואזור הרחצה בעת ובעונה אחת, ולמקסם את חווית המקלחת.

דלתות זכוכית שמשאירות את החלל הביתי או המשרדי פתוח לרווחה ומואר

אם חשוב לכם להשאיר את סביבת הבית או המשרד מרווחת ומוארת למראה, ובאותה העת, לאפשר פרטיות וסינון רעשים באזורים מוגדרים בו, התקנת מחיצת זכוכית או קיר זכוכית עם דלת הזזה מזכוכית, תספק לכם מענה מעולה, המאפשר חדירת אור טבעי לסביבת המגורים או העבודה שלכם, אגב יצירת הפרדה מתבקשת בין החללים שנועדו לשרת מטרות שונות ואפשרות לבידוד אקוסטי איכותי.

מחיצות ודלתות זכוכית לבית או למשרד – כמה זה עולה לנו?

אנו מודעים לכך שבבחירת דלתות או מחיצות זכוכית מחיר בהחלט מהווה פקטור חשוב, ולכן ממליצים ללקוחותינו להתחשב בעלויות הנלווית למאפיינים השונים של המוצר ולהגיע מראש להחלטה אילו מהפרמטרים יותר קריטיים עבורם ואילו פחות. המחיר למחיצות מזכוכית, מתחיל באלפי שקלים בודדים, אך גודל המחיצה והדלת, עובי הזכוכית, סוג הזכוכית, רמת השקיפות שלה סוג מנגנון פתיחת הדלת ומאפיינים נוספים – נוטים להשפיע על מחיר התוצר המוגמר.

עיצוב והתקנת קירות זכוכית, מחיצות זכוכית ודלתות מזכוכית בהתאמה אישית ובאיכות ללא פשרות

חברת “גמא פרויקטים בזכוכית” מספקת שירותי תכנון, ביצוע והתקנת פתרונות לפרויקטי זכוכית במגזר העסקי והפרטי כאחד. עם מוצרינו ניתן למנות: עיצוב והתקנה של מחיצות זכוכית, דלתות זכוכית וקירות זכוכית, בהתאמה אישית ומדויקת לצרכי והעדפות הלקוח ומאפייני החלל העומד לרשותו, תוך שימת לב לפרטים הקטנים ביותר.

מעוניינים להתרשם ממגוון מחיצות ודלתות הזכוכית המעוצבות שתכננו והתקנו עבור לקוחותינו? זה הזמן לבקר בגלריית הפרויקטים שביצענו במגזר העסקי ובבתים פרטיים ולשטוף את העיניים. לפרטים נוספים וצפייה בגלריה שלנו – לחצו כאן!

יצירת קשר

קבלו הצעת מחיר

דילוג לתוכן