fbpx

משרדים ומגזר עסקי

073-7814111

info@gama-pro.com

משרדים ומגזר עסקי

מחיצות מודולריות למשרדים

מחיצות מודולריות למשרדים

מחיצות מודולריות למשרדים הן אמצעי פונקציונלי ואסתטי להפליא ליצירת תיחום חכם בין אזורים שונים בסביבת העבודה. השימוש במחיצה מזכוכית לצורך זה, לא זאת בלבד שתורמת לתחושת הפרטיות של העובדים בארגון, אלא מסייעת לנצל באופן אופטימלי את חלל המשרד מבלי ליצור בו תחושה של עומס רב או מחנק. יתרונן המהותי של מחיצות זכוכית מודולריות למשרדים, טמון באפשרות להתאים את המחיצה לצרכים המשתנים של הארגון באופן דינמי, יעיל ופרקטי במיוחד.

מהן מחיצות משרד מודולריות?

מחיצות מודולריות למשרד הן משטחי זכוכית שניתן להתקין במתחמי עסקים וסביבות עבודה מסוגים שונים, על מנת לחלק את החלל לעמדות עבודה נפרדות, משרדים אינטימיים, חדרי ישיבות פרטיים ושקטים או עמדות קבלת קהל. באמצעות התקנת מחיצת זכוכית, ניתן לנצל את שטח המשרד באופן יעיל ופונקציונלי במיוחד, ללא צורך לחלק אותו לחללים סגורים ואטומים שיוצרים תחושה של צפיפות במשרד מחד, וריחוק בין העובדים, מאידך. המחיצות המודולריות מגיעות בתצורות ורסטיליות עם שלל אפשרויות לעיצוב מותאם אישית לצרכי והעדפות הלקוח, לאופי הפעילות של הארגון, ותוך התחשבות מלאה בתוואי השטח של המבנה בו הוא ממוקם ומגבלותיו.

מחיצות מודולריות לעיצוב ורסטילי וגמיש של חדרי ישיבות ומשרדים

המחיצות המודולריות – כשמן כן הן: פתרון המאפשר גמישות רבה ודינמיות בחלוקת החלל המשרדי, בהתאם לצורך הספציפי שלכם. מחפשים דרך להפריד בין חדר הפגישות לבין האופן ספייס באופן אסתטי שיתמוך גם בבידוד אקוסטי? מחיצה מודולרית אקוסטית מזכוכית תאפשר לכם לעשות בדיוק את זה, אגב הוספת טאץ’ צעיר, רענן וחדשני לקו העיצובי הכללי של המשרד ותחושה של סביבת עבודה מרווחת ומוארת בצורה יוצאת דופן.

 

הפתרון לחלוקה נכונה יותר של החלל – גם בהיבטי אקוסטיקה

מחיצות מודולריות למשרדמציעות פתרון פרקטי ואלגנטי במיוחד לחלוקת מרחבי עבודה משותפים באופן שיתמוך בשימור התקשורת בין העובדים מחד, וימנע קקופוניה שעלולה להפריע לפרודוקטיביות בעבודה, מאידך. על מנת שכל אחד מעובדי הארגון יוכל לבצע את תפקידו על הצד הטוב ביותר גם כשעמדות העבודה ממוקמות בחלל משותף כמו אופן ספייס או מוקד טלפוני, נדרש פתרון חכם לסינון רעשי רקע והסחות דעת בסביבת העבודה. שימוש במחיצות מזכוכית טריפלקס מבודדת, התוחמות את עמדות העבודה או חוצצות ביניהן, מאפשר לנהל שיחות טלפון, התייעצות מול קולגות וכל משימה אחרת הנוגעת לביצוע העבודה, בפרטיות יחסית ועם בידוד אקוסטי שמסייע לעבודה משותפת מתגמלת ונעימה יותר.

מחיצות מודולריות למשרדים

גם המחיר גמיש

ברכישת מחיצות מודולריות למשרדים מחיר מהווה מן הסתם, שיקול שיש לקחת בחשבון, אך לא על חשבון האיכות. לגודל המחיצה, לסוג הזכוכית, עובי הזכוכית, חומר הגלם ממנו עשויים הפרופילים, רמת השקיפות של הזכוכית (זכוכית שקופה, זכוכית חלבית או זכוכית אקסטרה קליר) ומאפיינים נוספים (עיצוביים ופונקציונליים כאחד) – יש השפעה על מחיר התוצר הסופי והתקנתו. במידה ובחיפוש מחיצות למשרד מחירמהווה פקטור מכריע מבחינתכם, אנו ממליצים לכם להחליט מבעוד מועד על אילו פרמטרים אתם מוכנים להתפשר ואילו קריטיים עבורכם יותר, כדי שתוכלו להשקיע לפני הכל בבחירת מחיצות מזכוכית באיכות ועמידות ללא פשרות, מבלי לחרוג מהתקציב שהקציתם לפרויקט.

מחיצות זכוכית מודולריות למשרדים זה גמא פרויקטים בזכוכית

חיפשתם חברה המספקת שירותי תכנון והתקנה של קירות שקופים, מחיצות אקוסטיות או דלתות הזזה למשרד באיכות ורמת גימור יוצאות דופן? ודאי תשמחו לגלות שאצלנו, בחברת “גמא פרויקטים בזכוכית”, ממתינים לכם כל הפתרונות המובילים בתחום של עיצוב חללי משרדים חכמים ומודרניים. בין אם אתם זקוקים למחיצות עם בידוד אקוסטי לחדרי פגישות או חדרי ועידה ,למחיצת זכוכית שתאפשר חלוקה יעילה בין עמדות עבודה באופן ספייס, קיר זכוכית עם דלת הזזה לחדרי מנהלים או דלת זכוכית יוקרתית לכניסה למשרד – נשמח לעמוד לרשותכם בעיצוב, תכנון והתקנת הפתרון האידיאלי לחלל העומד לרשותכם. אנו מעמידים לרשות לקוחותינו אפשרות בחירה מתוך מגוון רחב של פרמטרים עיצוביים המאפשרים להגיע להתאמה אופטימלית בין הקו העיצובי במשרד לבין עיצוב המחיצות.

פנואלינועודהיום להתייעצות ראשונית לגבי התקנת מחיצות זכוכית מודולריות במשרדכם – ללא התחייבות!

יצירת קשר

קבלו הצעת מחיר

דילוג לתוכן