fbpx

משרדים ומגזר עסקי

073-7814111

info@gama-pro.com

משרדים ומגזר עסקי

תכנון ועיצוב חדרי רחצה

חדר הרחצה הוא החדר הכי אישי בבית וככזה הוא זכאי ליחס מיוחד על פני חדרים אחרים בבית. זהו החדר שבו אנחנו מתארגנים בו לקראת יום חדש, זה החדר בו אנו משילים מעלינו את היום שהיה וזה גם המקום בו יש לנו קצת זמן של לבד ושל שקט.

אז איך מתכננים ומעצבים חדרי רחצה ומוסיפים להם מגע של יוקרה? אפשר לעשות זאת באמצעות דלת זכוכית לאמבטיה, היא יכולה להיות ממש כמחיצת הפרדה מזכוכית בין חדר השינה ובין חדר הרחצה ולספק לו מראה יוקרתי במיוחד. לרוב מחיצות ההפרדה יהיו בעובי של 10 מ”מ מזכוכית אקסטרה קליר השקופה במיוחד כיוון שעברה תהליך של הוצאת העופרת ממנה והיא ללא גוון ירקרק.

גמא פרויקטים בזכוכית מבצעת את כל סוגי המקלחונים. מקלחונים פינתיים, מקלחוני חזית, הזזה ועוד. מקלחונים עם מחיצות קבועות מותקנים עם פרופילי U היקפיים ולכל המקלחונים ניתן להוסיף פרזול פליז איכותי בגוונים שונים כמו שחור, זהב מוברש, רוז גולד, מוברש, לבן ועוד.

כאשר מבצעים מקלחון זכוכית כדאי לתת דגש רחב על המרחב, הפרטיות, הצורך במראה נקי ואסתטי והטעם האישי של מי שיעשה בחדר שימוש. אם יש אמבטיה יחד עם מקלחון או במקומו ניתן להתקין דלת הזזה לאמבטיה עם זכוכית אקסטרה קליר ובגימור ייחודי שיהפוך את האמבטיה לממלכה.

ואיך אפשר לדבר על מקלחונים בלי לדבר על מראות? זהו אולי הפריט החשוב ביותר בחדר הרחצה החדש והיום אפשרויות העיצוב שבו הן אין סופיות אפשר להתקין מראות מרחפות, מודבקות, עם תאורת לד אחורית או קדמית ולתת למראה להחמיא בתאורה שתסייע להתארגן בכל שעה ביום ובלילה.

המומחים מבית גמא פרויקטים בזכוכית ידאגו שחדר הרחצה שלך יהיה מעוצב באיכות, יוקרה ובאופן בלתי מתפשר. יש לך חלום פרוע לחדר הרחצה המושלם? בגמא פרויקטים בזכוכית אין דבר שהוא בלתי אפשרי נשמח להפוך את החלום שלך למציאות.

גלריית תכנון ועיצוב חדרי רחצה

gallery

יצירת קשר

קבלו הצעת מחיר

דילוג לתוכן