fbpx

משרדים ומגזר עסקי

073-7814111

info@gama-pro.com

משרדים ומגזר עסקי

זכוכית חכמה למקלחת

זכוכית חכמה למקלחת הידועה גם כ”זכוכית מתחלפת”, היא פתרון טכנולוגי מתקדם שהפך זה מכבר לסטנדרט החדש בתחום עיצוב חדרי הרחצה בארץ ובעולם. מדובר בדרך קלה, יעילה ואסתטית שבה ניתן לשנות את דרגת השקיפות של דלתות האמבטיה או המקלחון, על מנת להבטיח פרטיות מרבית וחוויית רחצה נעימה, נוחה ויוקרתית.

זכוכית חכמה – פתרון גאוני לעיצוב אמבטיות ומקלחונים

זגוגית חכמה היא זכוכית חשמלית שניתן לשנות את רמת האטימות שלה בקלות משקוף לחלבי, בלחיצת כפתור פשוטה. זהו פטנט שהפך ולא במקרה, לפתרון פופולרי מאוד בעיצוב חדרי אמבטיה בבתים פרטיים, דירות, בתי מלון וצימרים כאחד.

את הזכוכית החכמה ניתן להתקין במגוון תצורות, על פי העדפת בעלי הבית, בין אם מדובר בדלת הזזה חכמה מזכוכית, מחיצת זכוכית חכמה בין יחידת ההורים לחדר השינה, קיר זכוכית קבוע בחדר הרחצה או כדלתות זכוכית חכמות בתצורה סטטית. משטח הזכוכית מחובר למערכת בקרה חכמה המאפשרת שליטה על רמת השקיפות שלו, ולכן ההתקנה מתבצעת בידי צוות מתקינים מנוסה בעל מיומנות ספציפית בהתקנת זכוכיות חכמות למקלחות.

חוויית רחצה אקסלוסיבית במחיר נגיש

זכוכיות חכמות מציעות כאמור, דרך נפלאה לשדרג את מראה הבית ולהפוך את חדר הרחצה למקדש של פינוק ויוקרה. אולם חשוב לזכור כי בבחירת זכוכית חכמה לבית מחיר לא יכול להיות השיקול היחיד. איכות הזכוכית ומיומנות המתקינים חשובה לא פחות מכך ויכולה לעשות את כל ההבדל בין חדר רחצה מעוצב, אלגנטי ונוח לשימוש, ובין חלל מסורבל המועד לכשלים בטיחותיים ותקלות מתסכלות.

בידוד אקוסטי ותרמי התורמים לתחושת הפרטיות שמאפשרות מקלחות חכמות

בין אם אתם חולמים להפוך את חדר האמבטיה בביתכם או בדירתכם, למקום מפלט אינטימי באווירת ספא מפנקת, ובין אם אתם מתכננים מתחם רחצה משותף עבור מתחם ספא אמיתי, חדר כושר, בית מלון או צימר – הבחירה בזכוכית חכמה תאפשר לכם להעניק לרוחצים או לעצמכם, פרטיות מלאה בכל עת ומעבר נוח בין תצורת זכוכית חלבית ואטומה לבין תצורת הזכוכית השקופה.
הזכוכית החכמה מאפשרת ליצור מרחב מבודד לרחצה, גם בהיבטי סינון רעשים, ושמירה על טמפרטורת החלל ובכך תורמת לחוויית רחצה משולמת ומענגת מאין כמוה.

זכוכית חכמה למקלחת

זכוכית מודולרית חכמה מאפשרת לכם לשלוט גם בעיצוב החלל

אף שניתן באופן עקרוני, לבחור מלכתחילה בזכוכיות חלביות לעיצוב מקלחות, כדי להבטיח פרטיות מקסימלית בשעת הרחצה, היתרון בבחירת זכוכית מתחלפת, הוא ביכולת להפוך את המחיצה לשקופה כשהמקלחת אינה בשימוש – מה שיתרום לעיצוב מרשים ויוקרתי יותר בחדר הרחצה וישווה לו תחושה של חלל גדול ומרווח יותר.

זכוכיות מתחלפות למלתחות ציבוריות – להחלפת בגדים ורחצה פרטית ונוחה

שימוש בזכוכיות חשמליות הן פתרון מעולה גם לעיצוב חללי רחצה ציבוריים, כדוגמת מלתחות ציבוריות בבתי מלון, מלתחות משותפות בבריכה או בקאנטרי קלאב, מקלחות בחדרי כושר, מרחצאות במרכזי ספא ועוד. אין זה מקרי שרבים ממתחמי האירוח והספורט המובילים בישראל ובעולם, כבר עברו למלתחות חכמות ומתקדמות. הזכוכית החכמה מאפשרת לבעלי המתחם לספק ללקוחותיהם אפשרות נוחה ואקסלוסיבית במיוחד לרחוץ ולהחליף בגדים בפרטיות ובבטיחות מלאה.

גמא פרויטים בזכוכית – הבחירה החכמה למקלחת שלכם

אם אתם מחפשים פתרון אסתטי, פרקטי ויוקרתי למראה, לעיצוב חדר הרחצה שלכם, הבחירה בזכוכית אלקטרונית המאפשרת שליטה על רמת השקיפות של הדלת או המחיצה, היא פתרון מנצח. זכוכיות המגיעות עם מנגנון חכם כזה, משוות לחללי רחצה מראה מודרני, בקו נקי, מינימליסטי ואלגנטי במיוחד, שהיה שמור עד לאחרונה, רק ליוקרתיים בריזורטים ובמתחמי הספא. לשמחתנו הרבה, כיום אנו יכולים להציע גם לבעלי בתים פרטיים ועסקים קטנים, מענה מסוג זה, ברמת גימור גבוהה ובעלות משתלמת ונוחה לכל כיס.

מעוניינים בפרטים נוספים על עיצוב, תכנון ויישום חדרי רחצה חכמים? בקרו כאן!

יצירת קשר

קבלו הצעת מחיר

דילוג לתוכן